Re: Temperatura Athlona 2500+ Bart.

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Fri 14 May 2004 - 21:04:05 MET DST

Proces Grzesiek <grzesiu_at_megapolis.pl> zwrócił błąd:

> Kupiłem Arctic Cooling Copper Silent 2 TC rev.2 na procka A. 2500+.
> Posmarowałem go pastą załączoną do coolerka (biała). Zastanawiam się czy nie
> wyczyścić i nie posmarować jakąś srebrną, bo mam 55 stopni przy zwykłej

Jesli masz CopperShime to sprobuj wyrzucic. Srebrna nie zawsze cos daje,
np. u mnie na wyszlifowanym radiatorze nie bylo ZADNEJ roznicy miedzy
Arctic Silver 5 a zwykla silikonowka. Sprobuj wlaczyc cooler softwareowy.
Jesli masz chipset nForce2 to uzyj odpowiedniej opcji Speedfana od wersji
4.11. U mnie wylaczenie HALT detect spowodowalo obnizenie temperatury o
12°C (do 38-39°C odczyt z diody procesora, 36°C odczyt z podstawki), w
ciagu dwoch sekund, oczywiscie w lekkim obciazeniu, czyli FTP, emule,
newsy, przegladarka www.

Poza tym Twoj wentylator naprawde musi miec cieplo, zeby zaczac mocniej
dmuchac, chyba wszystkie Actici tak maja. Niestety, jak sie juz rozpedza to
nie sa takie ciche...

--
Saiko Kila -- Adres jest w ROT13. Proszę usuń "cutme." -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze