Re: Cuda się dzieją- zmiana sprzętu.

Autor: timeo (timeo_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 17:55:19 MET DST

> Nagły, dziwny, przypływ gotkówki sprawił że mam 'do wydania' na kompa 4000
> zł:)
takie stwierdzenie na tej grupie jest po prostu nie etyczne (czyt.bezczelne)

>W zasadzie to co mam mi wystarcza,
to po cholere ci nowe????
>chodź nie powiem że gdyby to wszystko szybciej chodziło to bym się
nieobraził:)

ahaaaa...

>Zastosowania: internet, filmy [divx/dvd], malutko gier.

sprzedaj to co masz i kup sobie np. Pentiuma III 600 Mghz, 512 ramu, Dużego
cichego Seagate, Matroxa 400 (skoro nie interesują Cię gry, albo jakiegoś
Radka 9200 jeśli jednak chciałbyś zagrać w coś)
...i to w zasadzie spełnia twoje wymagania, a ZA RESZTĘ weź dziewczynę na
wczasy za granicą (świeże powietrze dobrze ci zrobi) albo zainwestuj na
giełdzie albo kup fajnego górala albo itd. itp.

>wmagania: cisza...
Igloo Silent Breeze na procek, grafa chłodzona pasywnie, no i zasilacz tu
poszperaj w necie i na pewno znajdziesz coś cichego

pozdrawiam ;)
timeo