Re: Karta TV na Bt878 a nowe plyty glowne

Autor: Redi (Spam?Yes_at_please.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 15:14:15 MET DST

> Jest sobie nienajnowsza karta TV na PCI, oparta na kości Bt878.
> W dwóch starszych płytach głównych (klasy P3, chipset BX) działa,
> w dwóch różnych nowych (jedna P4, druga Athlon) nie - jeśli karta

Ja mam bardzo podobny problem, też w miarę nowa płyta MSI na i845PE Neo i do
tego karta TV na BT878 z tym że u mnie komp się z tą karta uruchamia. Cuda
się dzieją gdy zainstaluję do niej stery...konflikt z ACPI...próbowałem już
różnych rozwiązań, karta zwiedziła wszystkie mozliwe sloty PCI, wyłączałem
sterowanie przerwaniami i ustawiałem przerwania na sztywno w biosie,
wyłączyłem ACPI i nic...a na starej płycie na Via Apollo pro+ tak pięknie
działała. Już się z tym faktem pogodziłem i karta leży sobie w szufladzie

pozdr
Radek