Re: Supergrace Radeon 9100

Autor: Radek K. (radek678_at_wp.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 14:47:30 MET DST

szpon wrote:

> Witam. Ktoś podkręcał to to?! GPU kręci się bardzo przyjemnie (bez
> artefaktów wyciska 290MHz - więcej nie próbowałem), gożej z pamięcią.
> Wystarczy podnieść częstotliwość o 2MHz (4MHz), by zaczęły pojawiać się
> artefakty.

No to masz odpowiedz pamiec mozna podkrecic tyle ze nie pokazuja sie
artefekty. Jak zamontujesz radiatory to podkrecisz pewnie troche bardziej w
tym wypadku pewnie o 0.5 Mhz, to chyba szkoda nawet tych pary pln-ow na
radiatorki. A poza tym bezpiecznie jest ustawic pamiec o jakies 5 MHz
ponizej tego co sie dalo wycisnac, czyli underclocking? :))))

Pozdrawiam