Re: SATA - gdzie jest prawda

Autor: Mariusz (mkwytnijto_at_popnet.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 14:29:10 MET DST

> Laczy sie to z predkoscia obrotowa talerzy
To ta jest zmienna jak rozumiem? Jak np. w CDROMie?
Może masz na myśli prędkość liniową głowicy względem talerza?
Ale mimo wszystko głowice pewnie stukaja może i bardziej bo trzeba je dalej
wypchnąć, ale generalnie z talerzami chyba mają nie za wiele wspólnego...
Ale może się mylę. W końcu sam kombinuję, nie jestem producentem dysków....
;-)

--
Mariusz