Re: Temperatura Athlona 2500+ Bart.

Autor: C&C (wojtek_at_celewicz.com)
Data: Fri 14 May 2004 - 10:38:40 MET DST

> Kupiłem Arctic Cooling Copper Silent 2 TC rev.2 na procka A. 2500+.
> Posmarowałem go pastą załączoną do coolerka (biała). Zastanawiam się czy
nie
> wyczyścić i nie posmarować jakąś srebrną, bo mam 55 stopni przy zwykłej
> bezstresowej pracy kompa.
>
> Co o tym myślicie ?

Ja mam taki sam procesor i wiatrak podobny do tego o którym wspominasz też z
czujnikiem temperatury zamontowany w ten sposób że czujnik jest pod
wiatrakiem miedzy żeberkami radiatora, a radiator to jakiś za 35zł. Pod
radiatorem jest pasta titan silver za 50gr w sklepie mi sprzedali i wynik
jest z tego taki że na 2100 obrotów wiatraka mam 38 stopni w normalnej pracy
w ciepłym pomieszczeniu, a w stresie po godzinie jest stopni 42. Obudowa
taka że zasilacz jest nad płytą. Pozdrowienia