Re: [Gdzie kupić?] Klawiatura i Myszka ... HP/COMPAQ

Autor: gg (np.osoba_at_microsoft.com)
Data: Fri 14 May 2004 - 10:01:59 MET DST

> Tak, jakies 120 zl wiecej. I naprawde nie jest szkoda kasy.
> Ale rozumiem postawe lepiej taniej jakos niz drozej za jakosc, wiec
> nie bede Ciebie dalej przekonywal ;P

Dzięki. Żadko spotyka się taką postawę na newsach. Normalnie inny zj***ał by
mnie jak psa :).
Po prostu nie lubię wydawać kasy na coś czego nie potrzebuje.
Natomiast oczywiście widzę różnicę w działaniu klawiatury na której teraz
piszę (czarna klawiaturka compaq) i klawiaturki którą mam w domu za 20zł
bodajże.
Ale za te pieniądze które musiałbym wydać na dobrą klawiaturę wolę np iść do
kina :P
Natomiast wogóle nie zależy mi na jej wyglądzie, a klawiaturki takie do 60zł
tylko wyglądem się różnią. A te naprawdę dobre powyżej 100zł sie zaczynają.

pozdrawiam
P.