czy to normalne?

Autor: pkruk (pkruk_at_[nospam)
Data: Fri 14 May 2004 - 09:22:17 MET DST

Witam
Ostatnio uzalalem sie tutaj i stekalem nad moja plyta. Upgrade biosu
wszystko zalatwil jednak i XP 2400+ poszedl na KT3 Ultra wg zapewnien
producenta. Ale o dziwo chodzi o temperature proca. Gdy mialem Durona 1200 i
ten moj stary wiatrak 3200 rpm (o ktorym wiekszosc pisala ze raczej sie nie
nada do XP 2400) temperatura byla na poziomie 47 stopni. Teraz na XP 2400+
Throughbread jest 39 stopni, czy to normalne? XP slabiej sie grzeje niz
Duron?
Wszystko chodzi narazie stabilnie ale na wstepie mam mieszane uczucia co do
wiarygodnosci tego zjawiska?
Co wy na to? Jakie macie temperatury. Mam Coolera TITANa sprzed 2 lat.

pozdro
pkruk