Re: Jaka drukarka, jaki komputer?

Autor: Michał Stępień (prezi77_at_o2.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 00:50:19 MET DST

dadarek1_at_poczta.onet.pl <dadarek1_at_poczta.onet.pl> wrote:

> chce kupic jakas niedroga w zakupie i eksploatacji drukarke do biura, okolo 150-
> 200 stron maxymalnie na miesiac, czarnobiały druk.Poradzono mi jakas laserowa,
> lecz niestety w sklepie powiedziano mi, ze komputer do niej musi posiadac port
> USB oraz minimum 500 MHz i min 64 Mb Ramu.Ja chcialem do biura dac swoj stary
> komp na Pentium 166MHz, z pamiecia 32Mbi wychodzi na to, ze nie da rady?Czy
> moze ten moj komputer wspolpracowac z jakas zwyklą atramaentowką?Za kazda rade
> bede wdzieczny.

nie słuchaj ludzi w sklepie. oni mało wiedzą.
karta usb kosztuje około 60 zł a p166+32mb spokojnie
to pociągnie. zakładam oczywiście, że nie masz zamiaru
pracować na tym komputerze pod windows.

--
* Można być wolnym ale czasem wymaga to większego
  wysiłku i szerszego światopoglądu oraz pewnej zaradności.