Re: Myszka świeci, komp wylaczony

Autor: Maxiuca (maxiuca_at_poczta.fm)
Data: Thu 13 May 2004 - 23:59:56 MET DST

> a co to za problem, że myszka nie gaśnie?
> Tak ma być- u mnie to samo z myszką Logitech mx310;
> kolesie ze sklepu mówili, ze wszystko je w porządeczku jak nie gaśnie

To cie oszukali.
Powinna gasnąć, aczkolwiek to chyba nie wina myszek często jest tylko
właśnie płyt głównych... Może masz mało upierdliwe światełko, ale moja
dziewczyna kiedyś kupiła myszke taką przezroczystą, która miała dodatkowe
światełko i nie dało sie przy tym spać, bo cały pokój był czerwony... Trzeba
było rozmontować myszke i zabić światełko.

Pozdro,

Maxiu