Epson Stylus Color 460 - problem

Autor: Alek (alek02AUA_at_AUApoczta.onet.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 23:21:53 MET DST

Witam :)

Mam problem z wyżej wymienioną drukarką. Jej historia wygląda tak:
stała jakieś 1,5 roku. Próby druku na starych tuszach prowadziły do
wydruków kiepskiej jakości i nie było różowego.
W końcu udało się zmienić zbiorniczki z tuszami. Efekt: drukarka nie
drukuje już wcale!!! Tzn. jest tak: głowica chodzi (zgodnie z
drukowanym tekstem) natomiast na kartce nic nie widać. Wielokrotne
czyszczenie głowicy nie pomaga.
Nie wiem co mogę jeszcze z tym zrobić. Może macie jakieś sugestie?

z góry dzięki
    Alek