SB Live! 4.0 + zint. k. muz = dźwięk 5.1 ?!

Autor: szpon (szpon_at_no-spam.mail.alphasoft.org)
Data: Thu 13 May 2004 - 23:08:48 MET DST

Tak se siedziałem i rozmyślałem... Jest może jakiś soft / drivery do SB
Live!, który umożliwi przekierowanie centera / subwoofera na inną kartę
muzyczną? Mam zestaw głośników 5.1, no ale niestety mój SB Live, to wersja
4.0. A może ktoś wie chociażby jak podłączyć wyjście głośników przednich i
tylnych do drugiej karty muzycznej, następnie zmiksowanie wszystkich 4
kanałów i wyprowadzenie tak przetworzonego dźwięku na wyjście tej karty?
Chodzi o to, że chciałbym słyszeć dźwięk ze wszystkich 4 głośników +
subwoofer (bez centera mogę się obejść).

--
Piotr Slawinski (a.k.a. szpon)
  GG: 782837