Re: Dwa komputery, drukarka i USB

Autor: Paweł Kowalski (pawelk40_NOSPAM__at_op.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 00:18:51 MET DST

marcus075 wrote:
> może jakieś kabelki USB + routerek? ewentualnie powalczyć z udostępnianiem
> drukarki? [u mnie w szkole działa...:) co prawda na HP'ku ale działa:)]

Właśnie udostępnianie nie pójdzie na pewno. Nie obsługuje ona ani
interfejsu sieciowego, ani udostępniania programowego. Są to informacje
które otrzymałem od supportu lexmarka. Co do kabelka i routerka.
Zazwyczaj jest tak, że jedna wtyka męska wchodzi do komputera, druga
wchodzi do drukarki, a trzecia? Problem polega na tym, że musiałby być
kabel z wtykiem męski - męski, a i tak nie wiem czy nie będzie coś się
kolidowało. Nie wiem wogóle czy takowe przewody są. Czekam za pomysłami
Pozdrawiam
Paweł