Czy znajde NEC-a 1701 bez martwego pixela ??

Autor: Max (bajer_at_grafit.master.one.pl.nospam)
Data: Thu 13 May 2004 - 21:37:13 MET DST

Obszedlem juz pare sklepow i w kazdym spotkalem sie z monitorem z
conajmniej jednym martwym pixelem :( czy mozecie mi nadac namiar na jakis
sklep w Warszawie z duzym asortymentem monitorow ?? A moze ja poprostu sie
czepiam i chce za duzo !!! - moze proces technologiczny nie jest jeszcze
tak doskonaly i w prawie kazdym przypadku znajde martwy pixel - posiadacze
Neca 1701 skadinad niezlego monitora - pomozcie !! czy macie martwe pixele
?
Aha jeszcze jedno pytanie czy owy pixel moze pojawic sie dopiero po
rozgrzaniu monitora ?? przysiaglbym ze w jednym przypadku tak wlasnie bylo

z gory dzieki za wsparcie !!!

Max