Re: HDD - problem

Autor: Jan P. Cieciński (jan_at_ciecinski.eco.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 20:09:42 MET DST

"4X3L" <4X3L_at_wp.pl> wrote in message
> witam
> sypnął mi sie dysk - skandisk gruntowy cz defragmetacja dysku nic nie
> wykrywa a jak chce go sformatowac to trwa to a z 15 min (a to tylko 6GB).
> dysk mi jest bardzo potrzebny.
> czy niedało by sie go jakosc odzyskac?
> byc moze sa to bedsektory lecz czym je wykryc i wyłaczyc? na dysku nie mam
> obecnie nic... po tym jak dstałem go do rak zrobiłem format i... teraz nie
> moge wgrac win98 bo mi sie zatrzymuje na 14%. czym moghe go zeskanowac? i
> czy cokolwiek mu pomoze?

Nie napisałeś jaki to dysk - a niestety nikt na grupie z Duchem Świętym nie
współpracuje i nie ma zdolności telepatycznych. Są programy profesjonalne do
"naprawy" dysków, ale trochę się na tym trzeba znać. Inna kwestia, to nie
każdy dysk da się naprawić programowo.

--
 Pozdrawiam, Jan
 http://www.ciecinski.eco.pl