Re: nagrywarka

Autor: mac (mack_k_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 19:19:56 MET DST

aktywowanie DMA
we win98se wystarczylo przy instalowaniu drivera do plyty gl. zaznaczyc
uruchomienie DMA, jesli nie, to klikajac prawym kl myszki wybrac moj komputer
a potem we wlasciwosciach HDD czy CD Rom wybrac DMA, w XP i win2000jest
troche trudniej moj komp->prawy klik->menadzer urzadzen->zakladka kontrolery
IDE ATA/ATAPI i tam mozesz ustawic DMA, w ustawienach zaawansowanych,