Pytanie dotyczace plyty Abit BE6-2

Autor: macko.b (mbanaszek04_at_wUpE.pEEl)
Data: Thu 13 May 2004 - 17:49:26 MET DST

Witam,kilka dni temy pisalem o problemach z kompe a glownie o ciaglym
wieszaniu sie w roznych sytuacjach.Dzisaj doczytalem sie ze czesto
wystepowalo na tych plytach "wybulenie kondensatorow" jesli dobrze
doczytalem i kiedys w serwisie koles powiedzial ze wlasnie to mi sie
zdarzylo.Pytanie moje to czy jest mozliwe zeby wlasnie to powodowalo ciagle
wieszanie sie kompa? glownie na stronkach internetowah a dzisiaj np sam
zrestarowal mi sie podczas nagrywania plytki.Poidam dokladniej sprzet Procek
P3-500Mhz,256 Ram,Karta Riva TNT2 Pro,Dysk Barracuda 4 20Gb.W serwisie
mowili ze wymiana kosztowac bedzie okolo 100zl,czy to ma sens i czy ktos z
Was spotkal sie jzu z takim problemem.Dzieki-pozdrawiam.
macko.b