SBLive Value ->SPDIF

Autor: DaNsOuNd (dansound_at_tlen.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 16:27:47 MET DST

Witam :)

Potrzebuję pomocy!!

Jak zmusić SBLive Value do pracy z SPDIF? SPDIF_Out jest podawany tylko
wtedy jak zaznaczę w miskerze systemowym DIGITAL OUT ONLY - ale wtedy
wyjścia analogowe są zMutowane :( Za to SPDIF_In nie jest wogóle
przetwarzany. Pamiętam że kiedyś to działało ale po formacie nie
potrafię przywrócić prawidłowego stanu. Googlowałem po grupach ale nie
znalazłem odpowiedzi dotyczącej mojego problemu. Uporał się ktoś z tym??
Podzielcie się wiedzą i doświadczeniem :)

Postroofki

DaN