Ukruszony rdzeń na procku, nowa grafika i spalona płyta główna

Autor: Moneetor (moneetor_at_op.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 11:37:07 MET DST

Witam!!!

Moja znajoma ma procek z ukruszonym rdzeniem, płytę głowną która jest
podejrzana o to że się spaliła, i nową grafę (prosto ze sklepu). Nie
powiem jak to się stalo (ech te blondynki) ale z tego co wiem to karta
grafiki jest prawie nowa, a przy odpaleniu kompa bios krzyczy że coś nie
tak z grafiką. Niestety płyta jest podejrzana (podobno iskra poszła w
zasilaczu), więc nie wiem co lepiej najpierw wymienić, płytkę czy procek??

Pozdrawiam Moneetor