Re: HDD - problem

Autor: Avalon (avalon_at_yaol.com)
Data: Thu 13 May 2004 - 05:33:28 MET DST

On Wed, 12 May 2004 23:41:57 +0200, "4X3L" <4X3L_at_wp.pl> wrote:

>witam
>sypnął mi sie dysk - skandisk gruntowy cz defragmetacja dysku nic nie
>wykrywa a jak chce go sformatowac to trwa to a z 15 min (a to tylko 6GB).
>dysk mi jest bardzo potrzebny.
>czy niedało by sie go jakosc odzyskac?
>byc moze sa to bedsektory lecz czym je wykryc i wyłaczyc? na dysku nie mam
>obecnie nic... po tym jak dstałem go do rak zrobiłem format i... teraz nie
>moge wgrac win98 bo mi sie zatrzymuje na 14%. czym moghe go zeskanowac? i
>czy cokolwiek mu pomoze?
>
>pozd 4X3L

Mysle ze tracisz czas i cierplowosc.
Chociazby "udalo sie" go odzyskac, to prawdopodobnie nie na dlugo....
Potem dluga instalacja systemu, utrata danych itd...
Poza tym jezeli to jest to tylko 6GB top nalezy rowniez przypuszczac
ze jest on nie lepszy niz UDMA 66, albo nawet 33 (czyli dosc wolny).
Przy dzisiejszych niskich cenach HD wydaje mi sie ze to nie jest warte
zachodu.
Ostatecznie twoja decyzja co zrobisz.

Avalon