Re: Pliki, ktorych nie mozna usunac!

Autor: g!b (gibson_at_space.pl)
Data: Wed 12 May 2004 - 23:53:52 MET DST

> a co? tatuś się do pornosów dobierze?;) zadowolony będzie;P a spróbuj spod
> winrar'a. a jeszcze jedno: sprzętowo to wywal hdd przez okno...

Heh pornoski mam nagrane na CD, a tak poza tym to moj starszy raczej jest za
stary na komputery ;] po 2 winrar nie dal rady usunac, ale za to TComm.
poradzil sobie z tym plikiem, a jesli chodzi o dysk, to jak tylko bedzie
wolna "flota" zeby kupic nowy HDD, to stary wyfrunie przez okno z 4 pietra
;]

g!b