jaki projektor?

Autor: soonic (soonic_at_op.pl)
Data: Wed 12 May 2004 - 23:40:47 MET DST

witam

na wstepie przepraszam tych ktorzy czuja sie urazeni iz moze ten post
powinien byc wyslany na inna grupe dyskusyjna, prosze tez o adres takiej
grupy bo sam nie jestem w stanie okreslic trafniejszej grupy. Wyslalem
tutaj, bo to w sumie zwiazane jest z komputerem.

Do rzeczy. Chcialbym zakupic projektor (jakosc adekwatna do ceny-okreslony
budzet), ale totalnie sie nie znam. Potrzebuje by mi wyswietlal obraz z
odleglosci 10-15m bez szczegolnego zaciemniania pomieszczenia czy to z
komputera czy innych urzadzen (wiem ze tu chodzi o lumeny ale ile min?),
jakiego producenta najlepiej wybrac, posiadal jakies przydatne funkcje (np.
geometria obrazu), no i zywotna lampa (a przy wymienie aby byla
nienajdrozsza), nie wiem co wiecej jest wazne przy wyborze projektora
dlatego prosze o opinie i rady osob obeznanych w temacie. Bede wdzieczny.

pozdrawiam,
soonic

PS Czy warto interesowac sie uzywanymi projektorami?