Re: jaka roznica AMD Thoroughbred?

Autor: Adam M. (co.sie.gapisz_at_w.moj.adres)
Data: Wed 12 May 2004 - 20:56:39 MET DST

W artykule news:12cu0tvnzcxdn.dlg_at_vahanara.pl,
niejaki(a): Janusz - Vahanara z adresu <vahanara_at_olimp.gapp.pl>
napisał(a):

> Nie wiem, czy by poszedł.
> Jestem zadowolony z tego, który mam.
> W czerwcu stuknie trzy lata, jak kupiłem tego ECSa K7VZA z Duronem
> 750. Na tym Athlonie pociągnę ze dwa lata, może trzy.
> Jedna, stabilna płyta główna na pięć, sześć lat - niezły zakup.

Mojej w lipcu też stukną 3 lata i mimo, że wszyscy sklinają na ECS ja
mam zero problemów.
Powiem więcej:
- narzeka się na jej współpracę z kartami muzycznymi Creativa - ja mam
Audigy, wgrałem Latency Patch i śmiga bez problemu na sterach Audigy 2
- teraz tymczasowo chodzi jako router na 4 kompy (na jednej sieciówce
wchodzi i wychodzi net!)

Jedyny problem jaki napotkałem kiedyś to, że nie chciał się zainstalować
WinXP (2 lata temu!), ale pomogła aktualizacja biosu

> BTW, płyta bez problemu pracuje z najnowszym WD 120 GB.

Też planuje taki upgrade HDD (120GB) i procka (2400+) jak Ty, i spokój
na jakieś 2 latka (no może jeszcze grafe trza będzie zmienić).

--
pozdrawiam
Adam M.