Re: monitorownie drukarek - soft darmowy

Autor: Piotr Klag (piotr_at_klag.us)
Data: Wed 12 May 2004 - 20:30:37 MET DST

Witam!

> Do wydruku do PDF'a, służy pdfFactory też z tej strony.
> A nawet 8.
> Można też drukować za jego pomocą bez zmian układu strony,
> a w zakładce "About" masz ilość wydrukowanych stron.

Nie zrozumieliśmy się - fine print mnie nie interesuje bo nie jest programem
którego szukam- po prostu.

p.s. pdfy lepeij się robi za pomoca Acrobat'a albo przy wsparciu Latex'a.
Ale to nie miejsce na tę dyskusje. Finepront to narzedzie mi nie potrzebne i
nie ma co się wyliczać - mo chodzi o prosty programik do liczenia
wydrukowanych stron.
Tyle

pozdrawiam i dzieki

--