XP 2400 + MSI KT3 Ultra

Autor: Beata K. (beata.k_at_[NOSPAM)
Data: Wed 12 May 2004 - 19:44:43 MET DST

Witam
Musze ciagnac watek dalej jak widac z innego konta bo moj komp nie wstaje :(
No wiec po zmianie szyny ze 100 na 133MHz na MSI kt3 ultra po clear cmos
proc xp 2400+ nie chce sie niestety podniesc :(
Mam stary bios ktory wg specyfikacji nie obsluguje xp2400 jednak teraz aby
zrobic upgrade to musialbym go odpalic tak jak chulal na poczatku - plyta
rozpoznala go jako ahtlona 1800 na 100MHz.
Odlaczylem wszystko i nic cisza. Na MSI jest taki D-Bracket z ledami ktore
sygnalizuja bledy i pokazuje blad proca :(
Czy taka zmiana moglem cos uszkodzic? Niestety chwilowo nie mam innego proca
zeby odpalic plyte i zmienic bios :(
Jakies sugestie, mial ktos podobnie?

pozdro
pkruk