Stary komp pI i wielki problem

Autor: ODI (ovflow_at_op.pl)
Data: Wed 12 May 2004 - 17:12:59 MET DST

Mam pewnie problem ze starym sprzętem .. wszystko chodziło OK, później
zmieniłem
obudowę, też chodziło .. później próbowałem włożyć do tego sprzętu pII,
ale nie działał
jeszcze później wyjąłem płytę z obudowy i trochę poleżała na biórku.
Dzisiaj poskładałem
szrot, włożyłem do obudowy no i .. nie włącza się, tzn. włącza się, ale na
monitorze nic nie wyświetla, w głośniczku też głucho. Wyciągnąłem RAM,
włączyłem
i dalej głucho i ciemno. Co to może być ?

--
* Jabber:odi#oracle,sweeney,ath,cx  GG:4495132  Yahoo:notforue    *
* ICQ:336915310 AIM:notforue  MSN:ovflow#op,pl email:ovflow#op,pl *