Nielada problem

Autor: Łysy (robmar_at_master.pl)
Data: Wed 12 May 2004 - 18:53:45 MET DST

Witam wszystkim mam taki oto problemik, który doprowadził mnie do załamania
nerwowego.

Komp. Płyta główna PC100 M577 (chyba jakos tak nie znam sie na tych
oznaczniach spisałem z user's manual)
            Na płycie trzy sloty PCI i 2 ISA
            96 Ram, Grafika S3 trio (365) w slocie AGP.
            Procesor AMD K6-2 300Mhz

I taki oto mam problem. Chciałem wmontować do niego USB 2.0 na karcie PCI,
ale...Po włożeniu tej karty komputerek sie nie uruchamia. Nic sie nie
pojawia na monitorze, nie ma pikniecia głośniczka. Po wyjęciu uruchamia sie
normalnie. Sprawdzałem już wszelkie możliwe kombinacje podłączeń zmieniałem
grafike na jakis zabytek pod slot PCI i nic powyjmowałem wszystkie inne
karty (dźwięk na ISA i sieciówke) i nic. W BIOS-ie troche pokombinowałem ale
tylko na chybił trafił bo nie wiem co pozmieniać. Wygląda na to, że gryzie
sie z grafiką (może coś z przerwaniami albo z obszarem pamięci obie karty
chcą korzystać z tych samych - niewiem) Czy można to jakoś pozmieniać żeby
działało? Jak macie jakieś pomysły to pomóżcie bo ja już nie mam nerwów i
pomysłów. Acha z sieciówka np. miałem taki problem, że nie działała w
ostatnim slocie PCI licząc od góry (instalowała sie ale wieszała system przy
wyłączaniu i nie łączyła sie z netem) w przedostatnim slocie działa.
Jak coś byscie mogli mi pomóc byłbym bardzo wdzięczny. Dzieki z góry za
odpowiedź i pozdrawiam.