monitorownie drukarek - soft darmowy

Autor: Piotr Klag (piotr_at_klag.us)
Data: Wed 12 May 2004 - 18:30:56 MET DST

Witam!

Czy istneiej jakiś freewarowy program dzięki któremu mozna dowiedzieć się
ile stron wydrukował dana drukarka - np. HP czy inna - podpięta do danego
kompueta pracującego pod Windowsem. Chodzi mi o skuteczny monitoring 3
drukarek atramantowych w celu uzupełniana tuszu np. i chcałbym mieć pogląd
ile w firme się drukuje :)

oczywiście nie mówie to o takich rozwiązacniach jak PrintServery ale jakiś
prosty program dla Windows- zapewne rezydent - który dostarczy takich
informacji.

Szukałem takiego oprogramowania ale niestety nic nie udało mi się znależć.

Dziekuje za wszelkie propozycje.

pozdrawiam
Piotr Klag
piotr(USUN_To_SOBIE).klag.us