Re: Problem z AMD K6-2 500Mhz

Autor: Maxiuca (maxiuca_at_poczta.fm)
Data: Wed 12 May 2004 - 17:59:52 MET DST

> swoje.
> KT133A
> XP.
Ja

> Wlasnie, wlasnie! To dobry pomysl. Bo wiem ze juz w niedalekiej
przyszlosci
> trzeba bedzie sie przeniesc na athlona. Korzystam z 3d Studio Max 5.0
ktore
> wymaga win2000 i sie strasznie muli z moim konfigiem ale czego sie nie
robi
> dla sztuki :)

No to jak W2000 i jeszcze 3dsmax 5.0 to musi być 256 ramu, albo jeszcze
lepiej 512. U mojej dziewczyny jest 384 ramu + Celeron 733 i winda 2000
chodzi aż miło. A 3ds maxa jej 4.2 zainstalowalem, bo ma mniejsze wymagania
sprzetowe.
Oczywiście na athlona mozesz sie przeniesc od razu na plyte kt600 albo
nforce2, ale wtedy wymieniasz pamiec, proca i plyta, czyli koszt jakies
1500... A tu mozna stopniowo, a za swoja plyte mozesz z 70 zeta wziac, czyli
jak sie postarasz, to zrobic update do XP za jakies 500 zeta. Ale ja polecam
wiecej ramu.
A i napisz czy ten ram 100 mhz pomoze (moze byc tez na priv)

Pozdro,

Maxiu