Re: Podkręcanie

Autor: DeJotPe (thejotpe_at_potcza.oent.pl)
Data: Wed 12 May 2004 - 17:51:58 MET DST

Użytkownik "pepsi87" <pepsi87_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Wie ktoś do ilu można bezpiecznie podkręcić GeForce4 440MX SE przy
> standardowym chłodzeniu (radiator i wiatraczek na GPU i brak radiatorków
na
> pamięciach - SDRAM)?? Ew. do ilu z założeniem radiatorów na pamięci.

ram: do momentu pojawienia sie kolorowych tekstur lub dziwnych szpikulców z
błedu geometrii (wierzchołek nie tam gdzie trzeba)
CPU do momentu spadku wydajności - mierz np. 3dmarkiem jak za mocno
podkrecisz to uzyskasz nizszy wynik.

od tego nalezy odjąć ok 20MHz (do 50mhz) zeby karty zbytnio nie forsować.

mozna tez zalupic radiatorki na ram za 15zł 2 sztuki aluminiowe z klejem
termoprzewodzacym od spodu (przykryty papierkiem ochronnym - grubosc kleju
gdzies 0,1mm) mi to pozwolilo zwiekszyc czest. ramu o kolejne 50mhz mimo ze
był i tak zimny.