Re: Posiadacze Rad. 9500- czy możecie...

Autor: gizbucha_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 12 May 2004 - 16:04:43 MET DST

> Czyli kupno takiej karty na Allegro za prawie 600 zł
> to- delikatnie mówiąc- spore ryzyko, bo nie ma pewności czy po odblokowaniu
> tych 4 potoków nie będzie jakichś błędów w grafice,
swiec pan na to http://www.allegro.pl/search.php?
string=9500&category=4331&country=1
na allegro masz z radki 9500 z 8 potokami z gwarancja:)
 a za te pieniądze to
> już lepiej kupić nowego GF 4 Ti (choć to oczywiście inna, gorsza bajka
> zapewne) zostanie trochę kasy na RAM na przykład... albo trochę poczekać,
> dołożyć i kupić GF 5700 albocoś itd itp
>
> Czy tak?
>
> Krótko mówiąc- wśród tych Radków 9500 jest raczej sporo więcej tych,
> które po odblokowaniu 4 dodatkowych potoków mogą zachowywać się różnie
> więc kupno takiego Radosława w celu 'unblokady' to raczej... loteria.
>
> Mam rację?
poniekad masz racje, choc to wsio loteria, moj kumpel dostalem 1-sza i bylo
git, moja dopiero 3 chodzi bez zarzutu

acha i oprocz 8 potokow mozna ta karce bardzo dobrze krecic, zarowno gpu jak i
pamiec

pozdr
marcin