Re: Problem z AMD K6-2 500Mhz

Autor: p3pE (god107_at_gazeta.pl)
Data: Wed 12 May 2004 - 13:22:41 MET DST

> A i spróbuj bios stąd załadować:
>
> http://web.inter.nl.net/hcc/J.Steunebrink/k6plus.htm
>
> Teoretycznie to są biosy do K6 II+/III+, ale z pliku info wynika, ze ten
> bios jest generalnie lepszy od oficjalnego, ja tekiego uzywam na swoim
> asusie TX97SE i jestem bardzo zadowolony. Dyski do 128 GB będziesz mógł
> uzywać i mnozniki większe (Zrobisz sobie np. 6x83 = 500).

Wlasnie spatchowalem BIOS :) i teraz rzeczywiscie mnoznik x2 widzi jako x6
wiec juz procesor chodzi ze swoja nominalna predkoscia 6x83Mhz i jest OK! :)
Dzieki wielkie.
Jednak nadal nie dziala jesli chodzi o 5x100Mhz. Nie jest juz to tak istotne
ale w weekend zamierzam sprawdzic z pamiecia PC100 bo moze rzeczywiscie tu
tkwi problem.
Wczesniej pisalem ze przy ustawieniu 5x100 wywala sie na tej tabelce z
przerwaniami ale jak zaczeliscie mowic o pamieci to w biosie jest cos
takiego jak DRAM Timing i mialem ustawione na 10ms, gdy zmienilem to
ustawienie na Turbo (jeszcze przed patchem biosa) to przy 5x100 komputer juz
bootowal ale przy ekranie startowym win98 pokazywal blad ochrony windows.
Wiec to moze rzeczywiscie chodzi o pamiec.
Jeszcze raz dzieki za tego linka.

Pozdr
Marcin