Althlon Mobile + MSI KT6V - problem?

Autor: Adam Wiśniecki (awisniecki_at_patek.netinfo.pl)
Data: Wed 12 May 2004 - 11:02:30 MET DST

Witam!

Kupiłem zestaw MSI KT6V (nie DELTA!) + AMD XP-M 2500. Mam kilka pytan:

1) Procesor ten ma odblokowany mnożnik - niesty płyta nie reaguje
na zmiane mnożnika. Bios pokazuje że mnożnik został zmieniony
ale wszystki programy (np. CpuId) twierdzą coś innego. Np. chciałem
ustawić go na: 166x12=~1900 - niestety procesor wkręca się na
~2300MHz. Działa stabilnie ale się grzeje.

Czy ktoś z was miał taki problem? A może ktoś ma płyte z KT600,
która wykorzystuje możliwości XP-M? Abit? Inne MSI?
Może znacie jakieś obejscie tego problemu?

2) Nie wiem skąd biorą się opisywane przez was temperatury procesorów
ale mój grzeje się do 60stopni.
Przy obudowie Chieftec + Thermaltake Silent Boost (btw. głośny jest)

Bios posiadam najnowszy udostępniony przez MSI.

Z góry dziękuje za odpowiedz.

PS. Przejrzałem archiwum i to nie tylko poskich grup ale nic
ciekawego nie znalazłem

--
Pozdrawiam
Adam "sprytny" Wiśniecki