Co jest grane?

Autor: Przemek (hehe_at_ho.ho)
Data: Wed 12 May 2004 - 09:35:22 MET DST

Witam

    Od dwóch dni nęka mnie pewien problem. Kiedy próbuję włączyć komputer
wciskając przycisk na obudowie, słychać, jak startuje dysk, zasilacz i
napędy, ale w momencie kiedy powinien podniesć się monitor, komputer staje.
Czasem słychać delikatne "pyknięcie", zamiast normalnego dźwięku w
głośniczku. Po kilkukrotnych póbach (5-10 razy) komputer startuje. W tym
momencie nic nie jest podkręcone, jedyne co ostatnio zmieniałem, to taśma do
HDD i FDD. Podejrzenia kieruje w stronę zasilacza, choć to Huntkey 300W(z
budy Modecom'a). Ale napięcia trzyma w normie(odczyt z płyty, nie z
miernika) i nigdy nie miałem z nim problemów. A oto co na nim stoi:
B2500-SpireWR IV, Gigabyte VT600 1394, GeIL 512 400MHz, DVD, CDRW, Maxtor
60GB, GF4 Ti Gainward.
Nie wiem, czy szukać nowego zasilacza, czy pada coś innego.

pozdrowienia - Przemek