Re: asrock czy ecs ????

Autor: x4y4 (xxxxyyyy_at_op.pl)
Data: Wed 12 May 2004 - 04:21:22 MET DST

> Ja uzywam k7s8xe (bez plusa) od listopada i jestem zadowolony. Zero
problemow

przez 2 miesiace korzystalem z k7s8x Win2000 i Ath 2500+ bardzo stabilna i
grzeczna praca co jakis czas wymiana jakiegos elementu (dolozenie
dodatkowego 256 ramu zmiana grafiki z 440 MX na ATI 9200 SE a potem pelne
9200)
Ale podkusilo mnie aby wymienic na k7s8xe. Niby to samo ale jednak...
Win 2000 posinstalowal sobie co nieco sam ja jeszcze tak dla spokojnosci
puscilem instalacjie wszystkiego z plyty CD i oki.
Tyle ze na drugi dzien w trakcie pracy zaliczylem 10 - 15scie
nieoczekiwanych resetow, a po ostatnim strate 50 GB danych :-(
Wiem ze na 100% nie mozna tego wiazac z wymiana plyty glownej bo rowniez
resety moga wynikac np: z wplywu faz ksiezyca na miesiaczkowanie mrowek, ale
wsadzilem na abarot plyte k7s8x zupelnie inny egzemplarz i sytuacja znowy
wrocila do normy, od tygodnia zero resetow.
Rozwiazania sa 2 wydaje mi sie. Albo XE byla uszkodzona i cos tam od ciasu
do ciasu niedomagalo, albo Win 2000 nie zidentyfikowal poprawnie zmiany
sprzetowej i korzystal czasem z rzeczy (instrukcji?) ktore juz nie istnialy
na nowej XE.
No w kazdym razie teraz mam k7s8x i ze wzgledu na stabilnosc/cena jestem
bardzo zadowolony.

zdrowko
x4y4

---
Poczta zostala sprawdzona pod katem wystepowania gromadnego wirusow