Re: pamieci

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Tue 11 May 2004 - 21:37:17 MET DST

On 11 May 2004 07:38:42 +0200, ploper_at_poczta.onet.pl wrote:

> Czy taka pamiec: Kingston DDR 512MB PC-400 ECC-R po dolozeniu drugiej takiej
> pamieci bedzie chodzila bez problemu w dualu?

Wnioskuję, że masz "zwykłą" płytę (nie serwerową). Pamięci ECC Reg.
nie są z zasady obsługiwane przez takie płyty. Pamięci te przeznaczone
są do zastosowania w płytach serwerowych i w przypadku powyższej
pamięci - prawdopodobnie do płyt w okolicach płyt pod Opterony bo
płyty z chipsetami Intel'a (pod Xeon'y) mają w tej chwili magistralę
pamięci DDR 266 MHz; ewentualnie pod Itanium2 ale trzeba by poczytać
specyfikację chipsetu E8870.

--
Pozdrawiam
  Bartek