Re: jakas uszczelka z nagrywarki LG

Autor: Seki Hope Tristan (seki_at_USUN.TOamigo.pop.pl)
Data: Tue 11 May 2004 - 21:05:19 MET DST

> A to przez przypadek nie jest podkładka pod CD-Ry ze szpindla?? Mogłeś
przez
> przypadek włożyć z pustą płytą, bo raczej uszczelka to chyba nie jest...

Ty! A wiesz, ze to moze byc to! hehe... prawdemowiac faktycznie mam nowego
szpindla tyle, ze wierzchnia plytke zuzylem a ta byla druga od gory...
noo.. ale przeciez wtedy by chyba takiego strzalu nie bylo bo od czego?
Hmmm.. ale teraz mi dylemat zrobiles :))) Jesli Twoja teza okaze sie
sluszna to bedzie to prawdziwie zabawna historia ;-)

--
Pozdrawiam
Seki | Hope | Tristan