Re: Ceny części

Autor: wieniuszka (wieniuszka_at_gazeta.pl)
Data: Tue 11 May 2004 - 16:09:26 MET DST

In the begining that were darkness. And then kbie, on wto 11. maja 2004
15:14 in article <c7qjkh$mcv$1_at_news.onet.pl> wrote to pl.comp.pecet:

> Witam,
>
> czy ktoś z Was orientuje się, gdzie w Warszawie (oprócz giełdy na
> Batorego) mogę kupić wymienione części w niższych cenach?
> athlon 2000+ (249)
> epox 8RDA3I (325)
> 256MB DDR (209)
> WD 80GB 8MB cache (349)
> DVD LG (129)
> CD-REC Liteon/LG (135)
> modecom 300GT (130)
> Będę bardzo wdzięczny za info.

W tygodniu mozesz poszukac w przejsciu podziemnym pod GUSem (tam, gdzie
Trasa Lazienkowska przechodzi pod al. Niepodleglosci; dwa przystanki od
Batorego w strone centrum), ale z reguly ceny sa tam takie jak na Batorego
lub wyzsze.

--
what's the number to 911?
pozdrawiam