Re: czy ten cooler wystarczy?

Autor: stefe (fgrsr_at_cbpmgn.sz)
Data: Tue 11 May 2004 - 13:47:40 MET DST

Dnia 2004-05-11 12:59, Użytkownik pkruk napisał(a):
> Ale Panowie troche uwagi przy czytaniu glownego watka :)
alez wlasnie wiecej uwagi przy czytaniu... zaproponowalem to co
zaproponowalem, bo jak na takim durniu masz podana przez Ciebie temp. to
nie wystarczy... a dlatego zaproponowalem to co zaproponowalem, bo sam
pytasz czy kupic cos wydajniejszego... tak czy nie???

> Ja ten wiatrak JUZ MAM na Duronie 1200 - chce wymienic PROCA nie wiatrak i
> pytam czy tem cooler sie nada do XP 2400+
no wlsanie... procesor wymieniasz, ale z tym wiatrakiem mozesz miec
problemy... wiec dlatego napisalem to co wyzej.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834