Re: VisionPlus 1020 vs 1020a czy to ten sam tuner?

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Tue 11 May 2004 - 09:42:19 MET DST

Użytkownik "Michał Cz." <bizon_at_rudykot.pl> napisał w wiadomości
> W sklepach spotkalem 2 wersje tunerow VisionPlus rozniacych sie literka a.
> Dodam ze sa one w tej same cenie. Czym one sie od siebie roznia poza ta
> literka i innym pudelkiem. Na stronie TwinHan.com.tw znalazle chyba rozne
> sterowniki do tych modeli ale opisu niestety nie...
> czy ktos jest w stane mi udzielic pomocy i powiedziec ktory jest lepszy

Hmm... troche siedze w satkach i nie polecam tej karty. Lepsza bedzie
SkyStar2. Odnosnie Vision, to producent do starej karty nie bedzie juz
produkowal sterownikow, poza tym ta karta ma problem ze sciaganiem danych z
satki. W necie wiecej jest oprogramowania do S2. Za Vision przemawia tylko
pilot, ale do S2 mozna dokupic. Jesli mozesz, to kup wersje 2.6C (najnowsza)
lub 2.6B. Starsza wersja 2.3 potrafi sie czasami przegrzewac. Wogule to
polecam www.dvb-board-pl.com

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl