Re: jaka dobra karta sieciowa..?

Autor: trzmiel (trzmiel_at_NOSPAMinteria.pl)
Data: Tue 11 May 2004 - 12:20:57 MET DST

Senoh [ SZN ] wrote:

> tak mi sie wydaje ze to przez to..to jest stary realtek z jeszcze
> wyjsciem na kabel koncentryczny wiec pare latek juz ma..wlasnie
> dlatego mi sie wydaje ze to przez to ze ta karta jest 10-tka to
> wolniej przesyla dane..np.kiedys pozyczylem ok kolesia karte 100-tke
> i film po sieci lecial ok 5 -8 min a na swoim realteku leci nawet i
> 20 ! heh.

oczywiste ze jesli miedzy 2 kompami na sieciowkach 100MB bedziesz kopiowal
to bedzie leciec szybciej niz na 10MB, jesli oba kompy maja karty 100MB i
switch je laczacy jest tez 100MB, chyba ze bez switcha/huba bezposrednio po
skrosowanym kabelku leci. Z sieciowek polecam 3coma i intela, za ok 30PLN
kupisz na www.allegro.pl
3com daje wieczysta gwarancje na swoje karty.

pzdr.
trzmiel