Re: XP sygnalizuje błąd i za 60 sek restartuje sie

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_gazeta.pl)
Data: Tue 11 May 2004 - 11:57:31 MET DST

Użytkownik "Wieniek" <j_lowWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Pls help me bo nie wiem jak sobie z tym poradzic.
> Podczas pracy na kompie, lub ogladania filmow bądź gier, wyskakuje okienko
> w ktorym system mnie informuje ze nastąpił błąd przy czyms tam..
> blad aplikacji LSA exe i błąd w c:\windows\system32\exe, i bezlitosnie
zamyka
> system w ciągu 60 sek z odliczaniem >

> Pytanie zasadnicze - co zrobic aby XP mi nie robil takich nrow ?

padles ofiara wirusa.
Oto rozwiazanie :).

1. w momencie wyskoczenia tego komunikatu uruchom zegarek
  (dwumlask na ikonie zegarka w prawym dolnym rogu)
2. cofnij czas o 1 dzien
3. sciagnij programik symanteca do usuwania tego wirusa
   http://securityresponse.symantec.com/avcenter/FixBlast.exe
4. zajrzyj na strone
   http://www.mks.com.pl/baza.html?show=description&id=2417
  i przeczytaj czy sa operacje ktore musisz wykonac recznie
  zanim uruchomisz narzedzie do usuwania wirusa.
5. uruchom program FixBlast.exe
6. I ZAŁATAJ WRESZCIE SYSTEM POPRAWKAMI
  ZE STRONY MICROSOFTU !!!!
  http://www.mks.com.pl/baza.html?show=description&id=2417
7. zainstaluj jakis progrram antywirusowy.

skonczylem ;).

pozdrawiam.
Przemek.