Tv out

Autor: Przemek (hehe_at_ho.ho)
Data: Tue 11 May 2004 - 11:39:59 MET DST

Witam

Posiadam gf4 Ti TV. Przy podlaczaniu telewizora ustawia mi rozdielczosc na
800x600 60 Hz. Telewizor to nowy Philips 29" 100Hz (8608). Nie moge zmnienic
rozdzielczosci na wieksza, jedynie na 640x480, odswiezania w ogole nie da
sie ustawiac. Czy to jest normalne, czy da sie to jakos postawiac? W tym
temacie jestem swiezy, pierwszy raz podlaczam Tv do kompa (nie liczac Atari
65XE :). Wydawalo mi sie, ze powinno byc 100Hz i rozdzielczosc 1024x768, ale
moze mnie ktos oswieci. Prosilbym o jakies wskazowki, co ew doinstalowac,
lub zmienic w ustawieniach. Tv podlaczony jest do wejscia Video.
za wszelkie porady z gory wielkie dzieki
Przemek