Re: asrock czy ecs ????

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Tue 11 May 2004 - 07:48:49 MET DST

In news:c7p1t9$qpp$1_at_news.onet.pl,
IceCool <icecool_at_poczta.onet.pl> typed:
> witam
> zastanawiam się którą płyte wybrać, asrock k7s8xe+ czy ecs kt-600a ???
> która lepsza ???
> wiem że obie nie są super dobre ale mam ograniczony budżet i tym
> przedziale cenowym te wydają mi się najciekawsze
> dzięki za wszelkie uwagi

uzytkuje tego Asrocka w pracy z duronem 1800, 256MB ram i HDD SATA 120GB,
win xp pro. Wszystko chodzi 24 godziny na dobe, jest super stabilne, nie
sprawia zadnych klopotow i jest calkiem szybkie. Lepsze wyniki w testach
miala z xp1700+ puszczonym na fsb 200 synchronicznie z pamieciami.
Oczywiscie brakuje plynnej regulacji vcore w biosie (jest tylko o 5% albo
wcale), a regulacja mnoznika jest poprzez zworki. Ogolnie polecam za ta cene
(dalem 220PLN). Z ECSem nie mialem do czynienia.

pzdr.
trzmiel