dwa pytania: upgrade sprzetu i monitory

Autor: pele556 (pele556_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 11 May 2004 - 04:14:10 MET DST

Witam,

Mam dwa pytania. Pierwsze dotyczy potencjalnych mozliwosci upgrade'u
ponizszego sprzętu. Zastanawiam się nad dokupieniem kosci 256 ram co o tym
myslicie? czy kos sie orientuje jaki procek moge wlozyc w ta plyte?
Celeron466_at_525
Płyta ECS VIAc6bat-a+ 2.0
256RAM @133 (jedna kość)
Radeon 7000

W domu uzywam powyzszego sprzetu głownie do korzystania z internetu i pisania
prac domowych. Uzywam Dropline Gnome 2.6 na Slackware9.1 i czuje ze jest to
sprzet sprzed paru ladnych lat. Czy dokupienie pamieci poprawi szybkosc
aplikacji biurkowych czy tez wieksze znaczenie ma tutaj procesor. Prosze o rady.

A drugie dotyczy pomocy w wyborze monitora CRT. Znajomi mi polecaja mi NEC
FE770 oraz SAMSUNGA SM755 DFX. Patrzac na parametry podawane przez producentow
Samsung jest bezkonkurencyjny, ale jak to wyglada w praktyce? Co polecacie z
tych dwóch.

Z góry dzieki za rady