Re: Zdech?y mi nap?dy CD i Combo??

Autor: goondoljerzy (goondoljerzy_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 11 May 2004 - 00:46:16 MET DST

Radek K. <radek678_at_usun_to.wp.pl> napisał(a):

> Albo tasme, jesli sa na jednej, np zamien z ta na, ktorej masz dysk.
>
> Pozdrawiam.

Napedy nie sa na jednej tasmie.
Przeinstalowałem sterowniki na win 2000 i napedy na nim zdecydowanie ruszyly
z miejsca. Ostatnio instalowalem rozne programki do ogladania filmikow avi
itp. To pewnie one zrobily mi te maniane. Sprawdzilem jeszcze raz na win 98 i
one tam jednak od bidy chodza ale strasznie powoli. Na probe zrobilem
kopiowanie calej plyty na twardziela i trwalo to 25min na napedzie o
predkosci 52x. Ale mam problem: skad wytrzasnac oddzielnie sterowniki CD-rom
do win98? Plytka instalacyjna jest skompresowana i system nie znajduje na
niej sterownikow. W internecie probowalem cos znalezc, ale widocznie za chudy
w uszach jestem - efekt zerowy.