Re: cooler do Athlonka Palomino

Autor: Kamik (kamik1000_at_wp.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 22:07:24 MET DST

W artykule news:c7on5r$m91$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): trzmiel z adresu <trzmielNOSPAM_at_interia.pl> napisał(a):

> In news:c7omsa$l5a$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
> Kamik <kamik1000_at_wp.pl> typed:

> z palomino nic nie wyciszniesz. kup bartona 2500+, krec go na 3200+
> i nie marudz wiecej na grupie ;-)
>
> pzdr.
> trzmiel

o ja to z bartona mozna tyle wycisnąc, toż mi gwozdzia teraz wbil. Achi i
jeszcze dla wszystkich niedowiarków: ten palomino kiedyś na płycie ECS (tak
tak) k7s5a szedł na 2000+, na 2100+ miał problemy, ale wstał. Nie jestem
znawcą overcloku, ale wydaje mi się, że grupowicze troszeczkę przesadzają,
że palomino to szmelc.