Re: Nvidia Fx 5900Xt a Radeonik 9800pro

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 21:24:36 MET DST

In news:3d09.00000322.409fcd07_at_newsgate.onet.pl,
Tereu5 <tereu5WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl> typed:
> Witam Grupowiczow :)
> A wiec zmiana grafiki sie szykuje wiec na oku powyzsze dwie.Stad
> pytanie ktora z nich (5900Xt bede flashowal od razu na ultre wiec
> wziasc to pod uwage).

Ja przypadkiem stalem sie posiadaczem 9800SE krecacego sie na 9800PRO.
Wczesniej mialem wiele kart na chipach Nvidii. Jakosc obrazu 2D na ATI
troche lepsza niz nvidii, zadnych problemow z TVoutem (w nvidii nie udalo mi
sie uzyskac obrazu bez czarnych pasow po bokach, bez uzycia tvtoola ktory
jest platnym programem, a zcrackowany ciagle mi sie wywalal). Wydajnosc
9800Pro jest super, ale porownywalna z podkreconym 5900xt. Tylko radkowi nie
musialem flashowac biosu zeby go podkrecic, wystarczyly odpowiednie
sterowniki :-) Moj glos oddaje na ATI !

pzdr.
trzmiel