Litery partycji - zamienione

Autor: g!b (gibson_at_space.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 18:53:09 MET DST

Witam,

Chciałem prosić o pomoc, mianowicie mam taki problem:
Po zawieszce kompa, musialem zrobic reset na twardo, po tym zabiegu wingroza
WINxp_Sp1 juz nie chcial sie uruchomic. Byl jakis komunikat w stylu
"winlogon.exe nie moze byc zaladowany" czy jakos tak... oczywiscnie nie
wiedzac jak to naprawic zajalem sie instalacja systemu od nowa.
Usunalem partycje C: na ktorej byl stary windows i zainstalowalem na niej
nowy.

No i caly problem polega na tym, ze Windows zainstalował się na partycji z
Litera "D", ktora jest partycja rozruchowa (wczesniej wlasnie ta partycja
miala wlasciwa litere, czyli "C"), a obecna partycja oznaczona Litera "C"
(była D) jest opisana jako SYSTEM. Dodam ze mam jeszcze trzecia partycje,
ktora nie została zmieniona i ma litere "E".

Oczywiscie kazda proba zmiany litery jednego z tych dyskow konczy sie
niepowodzeniem, gdyz partycja systemowa jak i rozruchowa nie moge miec
zmienionych Liter ...Probowalem tylko za pomoca menadzera dyskow
windowsowego (mam jeszcze pod reka Partition Magic) Dodam jeszcze ze
wszystkie partycje maja format plikow NTFS.

Jak przywrocic poprzedni stan rzeczy, nie usuwajac wszystkich partycji ? i
nie tracac danych.

WinXp_sp1
Barracuda 60gb 7200rpm 2mb
ECS k7s5a