Re: Samsung SyncMaster 757 MB

Autor: Paulie (pablonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 17:30:48 MET DST

Mon, 10 May 2004 17:17:32 +0200, na pl.comp.pecet, Janko Szkodnik
napisał(a):

> Witam,
> dzisiaj spalil mi sie monitor :-( wiec musze szybko zakupic nowy.
> Czy dokonalem dobrego wyboru, stawiajac na
> Samsung SyncMaster 757 MB za 800 zl?
>
> Prosze o opinie uzytkownikow oraz uwagi, czy warto wydac pieniadze na
> ten sprzet.
> Dziekuje.
>
> /Lop

Kilka miesięcy temu go kupiłem (wysyłkowo w Komputroniku)- monitor miał
geometrię gorszą niż mój siedmioletni Goldstar (w ogóle nie miał poziomych
liń- nie da się wyregulować; były jak hamak:-); biel zupełnie inna z prawej
i a inna z lewj strony ekranu itd itd
Wiem, ze ten monitorek jest bardzo dobrze oceniany w testach; ale przy
zakupie monitora testy trzeba chyba odłożyć dalej, a przede wszystkim
obejrzeć dokładnie monitor... w sklepie

Tego Samsunga im odesłałem

pozdro